Stránka není přístupná
Zápis dětí do 1. ročníku
Zápis dětí do 1. ročníku pro školní rok 2021/2022
na ZŠ Náměšť nad Oslavou, Husova
Žádost o přijetí do 1. třídy podají zákonní zástupci dětí, které do 31. 8. 2021 dosáhnou 6 let. Školu si rodič může podle zákona vybrat bez ohledu na spádovost či bydliště. Pokud jste si vybrali naši školu, těší nás to a děkujeme vám za důvěru.
Zápis do 1. třídy proběhne dle metodického doporučení MŠMT vydaným vzhledem k vyhlášeným krizovým opatřením v měsíci dubnu bez osobní přítomnosti dětí ve škole. Proběhne pouze formální část. Žádost o přijetí do 1. ročníku na ZŠ Náměšť nad Oslavou, Husova 579 podá zákonný zástupce žáka online v termínu od 1. dubna 2021 do 9. dubna 2021 prostřednictvím formuláře systému Škola OnLine. ODKAZ: www.zshusova.cz/prihlaska-do-1-rocniku-zs/
Na webových stránkách školy www.zshusova.cz je umístěn odkaz „Přihláška do 1. ročníku ZŠ“. Zde se zákonný zástupce žáka zaregistruje a vyplní požadované informace.
Způsob podání žádosti:
Vygenerovanou přihlášku doplníte o potřebné údaje (ručně nebo v počítači), vytisknete, podepíšete a doručíte jedním z následujících způsobů:
- Originál přihlášky spolu s kopií rodného listu dítěte vložte do obálky, kterou nadepíšete slovy „Přihláška do 1. ročníku“ a vhoďte do poštovní schránky školy - termín doručení nejpozději do 12.4.2021,
- Originál přihlášky spolu s kopií rodného listu dítěte vložte do obálky, kterou nadepíšete slovy „Přihláška do 1. ročníku“ a odešlete klasickým dopisem prostřednictvím České pošty na adresu: ZŠ Náměšť nad Oslavou, Husova 579, 675 71 Náměšť nad Oslavou - termín doručení nejpozději do 12.4.2021,
- Originál přihlášky spolu s kopií rodného listu dítěte doručíte osobně do ředitelny školy v pondělí 12.4.2021 v době 6. 30 – 17.30 hodin,
- Elektronický soubor odešlete do datové schránky školy (4k92xya, Základní škola Náměšť nad Oslavou, Husova 579) – musíte mít zaregistrovanou osobní Datovou schránku,
- Elektronický soubor odešlete jako přílohu e-mailu s uznávaným elektronickým podpisem (nelze jen poslat prostý email) na adresu info@zshusova.cz.
Ve výjimečných případech, pokud nemůžete dítě přihlásit online, přihlásíte dítě přímo ve škole vyplněním žádosti ve středu 7.4.2021 v době od 15.00 – 18.00 hodin. S sebou vezměte občanský průkaz a rodný list dítěte. S žádostí Vám poradíme.
Pokud uvažujete o individuálním (domácím) vzdělávání, napište tuto informaci do poznámky v přihlášce.
Žádost o odklad povinné školní docházky:
V případě odkladu povinné školní docházky zákonný zástupce vyplní žádost o odklad (po prvotním zaregistrování vyplní přílohu žádost o odklad) a doloží potvrzením dětského lékaře a doporučením PPP/SPC. Při doručení žádosti o odklad postupujte stejně jako při doručení přihlášky do 1. třídy.
Pokud zatím nemáte některé z doporučení (čekáte např. na vyšetření z PPP), doručte pouze podepsanou žádost. Bez těchto doporučení však škola nemůže o odkladu rozhodnout. Rozhodnutí bude vydáno teprve po doručení těchto doporučení.
Kritéria pro přijetí žáků:
- děti s místem trvalého pobytu ve školském obvodu spádové školy
- děti s místem trvalého pobytu v Náměšti nad Oslavou
- děti, s místem trvalého pobytu mino Náměšti nad Oslavou, ale již mají v naší škole starší sourozence
- ostatní děti s místem trvalého pobytu na území ČR
Ve školním roce 2021/2022 plánujeme otevřít 2 první třídy (dle počtu přihlášených dětí).
Seznam přijatých žáků škola zveřejní nejpozději do konce dubna tímto způsobem:
- na webových stránkách školy www.zshusova.cz. Děti budou uvedeny pod přiděleným registračním číslem (nikoli pod jménem),
- na vchodových dveřích školy
O přijetí či nepřijetí vašeho dítěte bude v souladu s § 67 odst. 2 zákona č. 500/2004 Sb., správního řádu vyhotoveno písemné rozhodnutí, které bude součástí spisu vašeho dítěte ve škole. Pokud nebude některé z dětí přijato, doručíme Vám rozhodnutí o nepřijetí nejpozději do konce dubna doporučeným dopisem.
V případě nejasností Vám podá informace ředitelka školy (568620409, 723574614).
Vážení rodiče,
věříme, že doba nutných opatření co nejrychleji pomine. O řadu akcí, které tradičně pro naše budoucí žáčky připravujeme, jste bohužel ochuzeni.
Ráda bych vás pozvala na online besedu s ředitelkou školy, která se bude konat v pondělí
29. 3. 2021 od 17.30. Ráda vám na besedě zodpovím vaše dotazy týkající se zápisu do 1. třídy a naší školy.
V červnu plánujeme miniškoličku pro děti a schůzku rodičů s učitelkami budoucích 1. tříd. Pozvánky na obě akce zveřejníme na našich webových stránkách.
Přeji vám všem pevné zdraví.
Mgr. Věra Špačková, ředitelka školy
Přidáno 10. 3. 2021, autor: ZŠ Husova